Medicinska ordinacija

Medicinska Ordinacija

Program za upravljanje terapeutskim ordinacijama

Medicinska Ordinacija predstavlja našu implementaciju softvera za vođenje evidencija o pacijentima i njihovim terapijama. Softver je inicijalno napravljen za potrebe Centra za korektivnu gimnastiku u cilju optimizacije njihovog poslovanja, smanjenja papirologije, uštede vremena a samim time i novca i efikasnije evidencije. Centar za korektivnu gimnastiku koristi ovu aplikaciju još od 2004. godine i smatra je nerazdvojnim i neophodnim delom svog poslovanja.

Od 2012. godine aplikacija je dobila i svoju online verziju i značajna dodatna unapređenja. Dostupnost putem web pretraživača učunila je ovu aplikaciju posebno privlačnom centrima koji poseduju veći broj ordinacija a koje žele da informacije o pacijentima budu dostupne svim ordinacijama istovremeno.

Preporučuje se svim ordinacijama koje svoje usluge zasnivaju na terapijama (fizikalna terapija, korektivna gimnastika, masaža, rehabilitacija, kiropraktika, psiho-terapija itd.) ili višestrukim ponovljenim tretmanima (dermatologija, epilacija, saloni lepote itd.), ali i drugim ordinacijama kojima je evidencija pacijenata bitan deo poslovanja.

Evidencija pacijenata i njihovih terapija

Aplikacija se zasniva na čuvanju podataka o "kartonu" pacijenta, gde se u karton može dodati proizvoljan broj terapija. Za svaku terapiju vodi se evidencija o pacijentovim dolascima uz mogućnost prethodnog zakazivanja termina, kao i evidencija o prepisanim terapijama - tretmanima koje treba izvršiti po svakom pacijentovom dolasku. Takođe se vodi evidencija i o uplatama koje je pacijent izvršio za određene terapije, broju tretmana koje je pacijent uplatio, ali i o proizvodima koje je pacijent kupio u Vašoj ordinaciji.

Program takođe podrazumeva i razne vidove pretraga pacijenata, terapija, uplata, dolazaka i zakazanih termina. Takođe, aplikacija uključuje i različite vidove statistika zasnovanih na unetim podacima.

Osnovne funkcionalnosti

  • Evidencija i pretraga pacijenata
  • Evidencija i pretraga terapija
  • Evidencija i pretraga zakazanih termina
  • Evidencija i pretraga dolazaka
  • Evidencija i pretraga uplata
  • Kupovina i prodaja proizvoda
  • Statistički pregledi

Fleksibilnost i podesivost aplikacije

Kako bismo postigli maksimalnu prilagodivost aplikacije svim vrstama usluga koje ordinacije pružaju, razvili smo odgovarajući administrativni modul kojim korisnici aplikacije mogu samostalno da definišu vrste usluga i druge parametre koji su specifični za svaku ordinaciju.

Funkcionalnosti koje aplikacija pruža u ovo svrhe su:

  • Upravljanje terapeutima (zaposlenima u ordinaciji)
  • Upravljanje tipovima terapija (usluga koje ordinacija pruža)
  • Upravljanje artiklima/proizvodima koje ordinacija prodaje
  • Upravljanje cenama artikala/proizvoda
  • Upravljanje dobavljačima artikala
  • Upravljanje kategorijama kartona pacijenata
  • Upravljanje lekarima koji upućuju pacijente u Vašu ordinaciju
  • Upravljanje lokacijama ordinacija u slučaju da imate više od jedne ordinacije
  • Upravljanje preporukama zahvaljujući kojima su pacijenti pronašli Vašu ordinaciju

Da bismo Vam što više olakšali posao, inicijalno podešavanje aplikacije vrši tehnička podrška Lead IT tima u koordinaciji sa Vama. Nakon toga podešavanja ćete moći da promeniti sami kada se za tim ukaže prilika, ili uz asistenciju naše tehničke podrške.

Višejezičnost

Trenutno aplikacija podržava dva jezika - engleski i srpski. Potrebno je da željeni jezik prijavite u treuntku instalacije aplikacije, a kasnije ga možete promeniti kontaktiranjem naše tehničke podrške.

Naručivanje

Naručivanje aplikacije možete izvršiti putem telefona 063/693 772 ili 064/925 48 75, ili slanjem elektronske pošte na adresu office@leadit.rs sa naslovom poruke "Medicinska ordinacija".

Demo

Ukoliko želite da prethodno isprobate aplikaciju, možete joj pristupiti prateći ovaj link. Za pristup aplikaciji koristite sledeće parametre:

  • korisničko ime: gost
  • lozinka: gost

Savetujemo da isprobate unos a zatim i pretragu pacijenata, njihovih terapija, zakazanih termina, dolazaka i uplata, ali i sve ostale funkcionalnosti sistema. Klikom na znak pitanja pored odgovarajućih polja možete dobiti pomoć vezanu za osnovne funkcionalnosti sistema.

Cena i način plaćanja

Cena mesečne pretplate za korišćenje web aplikacije iznosi 50 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan izdavanja fakture. Cena uključuje usluge tehničke podrške kao i sva buduća unapređenja aplikacije. Plaćanje se vrši na mesečnom nivou nakon isteka obračunskog perioda.

Za posebne pogodnosti i popuste u slučaju višemesečnog plaćanja unapred molimo Vas kontaktirajte nas putem telefona 063/693 772 ili 064/925 48 75.

Na vrh